Peste 330 participanti care activeaza in mediul digital au fost prezenti la evenimentul anului al industriei eCommerce, TeCOMM 2019 – Bucharest edition. Evenimentul a avut loc in 10 aprilie si a adus in fata oaspetilor peste 16 ore de continut premium, un panel de solutii si ghidul special creat pentru comert transfrontalier. Totodata, evenimentul a cuprins Atelierul Digital Google,  Brella –  platforma intuitiva de networking implementata pentru prima data in Romania si o zona expozitionala cu solutii la cheie pentru performanta in business online.

Intr-un mediu volatil, in care algoritmii fac regulile jocului, intuitia umana face diferenta intre experientele oferite – iar moneda de schimb a business-ului devine atentia utilizatorului si nu informatia in sine. Industria de eCommerce este in continua expansiune, asadar nisarea afacerii, personalizarea calatoriei utilizatorului si automatizarea proceselor devin cruciale in decizia de cumparare.

Ce a insemnat editia TeCOMM 2019 Bucuresti?

Mai mult de 20 speakeri au livrat peste 16 ore neintrerupte de continut de calitate, prin keynote speech-uri, workshop-uri practice si masterclass-uri cu sfaturi imediat aplicabile, studii de caz, trenduri in eCommerce si analize de business in timp real.

Daca Rares Banescu a identificat live problemele cu care se confrunta proprietarii de magazine online prezenti, Nick Lansley a vorbit despre inovatie in eCommerce si modul autentic in care aceasta trebuie sa aiba loc, in timp ce Jan Lastuvka a incurajat proprietarii sa profite de inteligenta artificiala, iar Mihai Vinatoru a vorbit despre necesitatea construirii unui continut care sa vina in intampinarea vizitatorului.

Fidelizarea este un element important al strategiilor de marketing, iar de la Wouter van Horssen am aflat ca recompensarea comportamentului de consum prin puncte de loialitate, servicii si produse excelente motiveaza clientii sa revina pentru o noua achizitie. Toma Matei a spus ca 86% dintre cumparatori sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru o experienta aparte si mai fluida in interactiunea cu brandul More at cashfuse, iar Cristian Ignat a facut cunostinta publicului cu robotii software si beneficiile pe care acestia ii pot aduce intr-o companie, prin automatizare.

A doua parte a zilei s-a desfasurat sub forma a patru workshop-uri (sustinute de Xenia Muntean, Sorin Despot, Gabriel Caramis, Dan Koblicska) si doua masterclass-uri (sustinte de Ivan Imhoff si Catalin Matei), in urma carora participantii pot sa aplice practic toate informatiile asimilate – despre comunicare si engagement, luarea deciziilor, gestionarea resursei umane pentru social media, chatboti AI.

BRELLA, inovatia acestei editii

Networkingul ramane un element crucial la nivel de domenii inovatoare. Pentru prima data in Romania, TeCOMM a investit in networking printr-o platforma dedicata si dubla castigatoare a London Event Tech Awards (Best Event Networking Technology & Best Conference Technology), pentru ca participantii sa aiba parte de conexiunile potrivite, la momentele potrivite si cu discretia necesara intalnirilor de business – prin simpla accesare a aplicatiei Brella din telefon.

In cifre, Brella a insemnat. 130 de participanti inregistrati in aplicatie si 75 de intalniri programate, cu o rata de engagament de 30% inaintea evenimentului si 69% in timpul evenimentului.

CROSS-BORDER FORUM powered by PayU a insemnat un panel de solutii in jurul comertului transfrontalier, dedicat proprietarilor de magazine online care se extind sau isi doresc sa se extinda peste granitele tarii. In baza unui ghid concret realizat in colaborare cu GoMag, punctele de discutie au cuprins tari pentru extindere, legislatie, logistica, transport, continut online, procesatoare de plati, analiza concurentei, contabilitate, scalabilitate, marketing & social media, DOs and DON’Ts, iar discutia a fost moderata de Vlad Andriescu, editor in chief @ start-up.ro.

Angrenati in panel au fost reprezentantii PayU Romania, DHL Express Romania, Twispay, ContentSpeed, Coletaria, Retargeting.biz, Moloso Agency, Keez, care au dezbatut, prin prisma experientei, toti pasii necesari pentru extindere, alaturi de problemele aparute si solutiile aferente atunci cand vanzarea are loc spre mai multe piete. Pe parcursul forumul Cross-border, intrebarile proprietarilor prezenti au primit raspuns.

Parteneriatele de incredere au insemnat un pilon central al evenimentului – de la servicii uzuale de web design si pana la inovatii de contabilitate digitala, cash back, curierat transfrontalier sau programe de loialitate, zona expozitionala a fost locul in care s-au consolidat colaborari noi sau existente. Parteneri ca Keez.ro, Samdam, DWF, GunMedia, Canopy, DHL Express Romania, Coletaria.ro, GoMag, retargeting.biz, Use-beez, Woobble sau Inovo Solutions au pregatit activitati sugestive la stand pentru atragerea potentialilor colaboratori, interactiune reala fiind cuvinte cheie ale zilei.

“TeCOMM 2019 – Bucharest edition arata ca, in timp ce adaptarea la nevoile consumatorului ramane un must have, proprietarii de magazine online trebuie sa tina pasul cu ultimele tehnologii si sa ofere experiente care ii diferentiaza de restul pietei printr-o personalizare puternica.  Dezvoltarea pietei de online din Romania va lua avant prin contributia activa a fiecaruia dintre noi, iar performanta industriei incepe cu performanta individuala, print-un mix potrivit de resurse utilizate la capacitate maxima”, declară organizatorii Libero Events.

Partenerii care contribuie alaturi de TeCOMM la dezvoltarea industriei de eCommerce: GoMag, Retargeting.biz, Netopia Payments, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso, DHL, DevNest, Beez, Pay U, Google, Host Vision, Gun Media, Keez, City Limo, Total Solution, Inovo, Coletaria.ro.